.

vineri, 25 februarie 2011

Ponci

 Daca tot ne pregatim sa intram in post,  am sa incerc sa imi aduc aminte de niste preparate delicioase, care sa ne ajute , pe noi gurmanzii , sa il trecem mai usor!

Asa ca m-am gandit sa facem un ponci, prajitura  ......din 'epoca de aur', daca va mai aduceti aminte. Asadar sa trecem la treaba:

500 gr de biscuiti obisnuiti
200 gr crema fiarta cu cacao(in loc de lapte fierbeti cu apa)
sau sirop de zahar din 200 gr de zahar
cacao, nuci macinate
es rom,stafide,
visine in rom sau dulc. de capsuni
bucatele de rahat, alune maruntite
100 ge cocos
     

  SE macina biscuitii, se pune crema, si se amesteca ff. bine. Apoi amestecati  si ingredientele celelalte. Vedeti ca la unele produse, nu am pus cantitatile, pt a va lasa libertatea de a pune mai mult, sau mai putin , dupa preferintele voastre si dupa gustul fiecaruia.
        Apoi se fac bilute care se dau prin cocos sau se fac niste bile mai mari ( gen cartofi) ,la care punem in mijloc niste visine in alcool sau bucati de capsuni din dulceata. Apoi dam prin cocos. Eu am facut si mici si mari.
       este un desert ff. usor de facut si oarecum light.

                      SA AVETI POFTA!

5 comentarii:

  1. Ne aducem aminte de 'vremurile bune'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca sunteti interesata de schimb de linkuri contactati-ma: sivstela@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pt aprecierile de pe blogul meu. Va doresc mult succes si UAUUU... Ce minunatii stiti sa faceti!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...