.

duminică, 30 decembrie 2012

Rulada cu cascaval

Un alt aperitiv rapid, usor de facut si de efect, este aceasta rulada cu cascaval.
Asta tot pentru revelion  2013 am facut-o.

 Ne trebuie:
1 kg aluat foietaj
250 gr cascaval
6-8 felii de ceafa afumataciteste toata reteta

1 cutie ciuperci
ardei rosu, 1 ou
o lingurita de mac

Lasati la dezghetat alutul de foietaj la temperatura camerei.
Desfaceti-l si taiati-l  in doua, va vor iesi 2 rulade.

Asezati, felii de cascaval, apoi ceafa, , bucati de ciuperci, batonase de ardei rosu, si mai radeti un pic de cascaval.



Toate feliile trebuie sa fie cat mai subtiri, de preferat taiate la feliator.
Rulati cat mai strans, apoi lipiti capetele  bine,si crestati rulada.

Ungeti cu ou si presarati mac!

Dati la cuptor, incalzit bine in prealabil, 5-7 min  min la foc mai marisor, si nu deschideti usa cuptorului, apoi micsorati focul si coaceti cam 25-30, pana se rumenesc usor.
Inchideti focul si lasati tava in cuptor cu usa deschisa, pana se racoresc.

Nu va grabiti sa la scoateti, pentruca  vi se vor lasa ruladele!!(ca la mine).
Taiati doar cand sant reci!!!
Pofta mare!!

Un comentariu:

  1. Sunt impresionat pentru a vedea blog-ul dvs., i-am vizitat pe prima dată la acest blog și am place foarte mult și mi se pare foarte util, sper că prietenii mei vor dori, de asemenea, pe Facebook, deoarece i-am de gând să-l împărtășească pe Facebook meu .

    Newspapers Jobs In Islamabad

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...