.

sâmbătă, 2 martie 2013

Paste carbonara

Sant pastele mele  preferate, chiar daca au multe calorii!
Am studiat si alte retete de carbonara, dar asta mi s-a parut cea mai gustoasa!!
Ne trebuie:
500gr spaghete
500 ml smantana
2 oua
400 gr bacon
300 gr cascaval (parmezan)
2 cepe
ulei de masline   citeste toata reteta



Se taie ceapa marunt si se caleste(nu prajita) , iar baconul, betisoare sau cuburi.Apoi se adauga peste ceapa si se lasa cam 5 mim.


Se scurg de  zeama  cu ulei lasata .
Puneti pastele la fiert,in apa clocotita deja, cu sare si 2 lg de ulei .
Apoi scugeti pastele si le clatiti.
Puneti pe foc mic, intr-o cratita, baconul cu ceapa si pastele.
Separat bateti ouale cu smantana, apoi adaugati-le peste  cele de sus, si dati un clocot la foc mic.
Inainte de a opri focul, puneti jumatate din cantitatea de cascaval, dat prin razatoare.
Amestecati sa se topeasca cascavalul, apoi opriti focul.
Serviti, pastele, calde, cu cascaval ras pe deasupra sau parmezan, si stropite cu ulei de masline.
Sant f.f.f bune.Reteta nu este si cu ceapa, dar eu am incercat si ii da un gust deosebit!!
pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...