.

sâmbătă, 20 iulie 2013

Nectar caise

Imi place ff. mult nectarul sa il savurez iarna, asa satisfacandu-mi  pofta de fructele  preferate!!!
Faceti la fel si nectar de pere, nectar de piersici sau mere. Puteti sa si combinati fructele dupa gust si preferinte.
Deci prima data nectarul de zarzare (sau caise) .Puzderie de zarzare in copacii soacra-mi, asa ca nu m-am putut abtine, am facut nectar !!!

Ne trebuie:
zarzare coapte
zahar
aspirine
sticle
Prima data scoateti samburii.    citeste reteta


Apoi le puneti intr-un vas de tuci si puneti apa cam cat sa le acopere, nu mai multa.

Nu v-am scris cantitatile, pentru ca eu fac dupa gust si ma refer la zahar si caise.
Intre timp puneti zaharul cam cat doriti de dulce, gustati!!

Dati  la fiert cam 45 mim-1 h, la foc mic si amestecati des , ca da in foc repede.

Dupa ce fierb, pasati cu blenderul  fiertura de caise, apoi turnati in sticle sterilizate puneti cate o jumatate de aspirina la 400 ml si una intreaga la 800 ml.

Mai dati la cuptor pentru sterilizare cam 20 min.( puneti in cuptorul rece sticlele si apoi ii dati foc,nu in cuptorul fierbine, ca sa nu aveti surprize!!!)
Lasati dupa perioada de sterilizare, sticlele in cuptor sa se raceasca pana a doua zi, cand le depozitati la racoare in camara, in randul celorlalte conserve de iarna!!

Degustare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...