.

miercuri, 28 august 2013

Tocana de legume cu masline

A venit toamna in termometre iar eu am inceput sa imi frec  mainile de bucurie ca  a sosit vremea conservaritului!!!!
Imi place foarte mult sa imi conserv legumele si fructele preferate prin diferite metode, de asta in fiecare an testez retete noi.
Vizitati retetele din capitolul CONSERVE DE TOAMNA si cu siguranta o sa gasiti ceva pe gustul vostru!!!
Astazi am incercat o  conserva , tocana de legume cu masline, care mi-a placut foarte mult la final!

Ne trebuie:
2 kg gogosari     citeste reteta

1 kg ceapa
1kg dovleac
1 l suc de rosii
300 gr masline
2 kg vinete 
sare neiodata, piper, aspirine
 500ml ulei
Curatati toate legumele si spalati-le foarte bine!
Taiati gogosarii , dovleacul ,vinetele cubulete sau feliute cum vreti. Eu am taiat gogosarii feliute, dovleacul cuburi, iar vinetele le-am copt si le-am rupt fasii. Ceapa am tocat-o marunt iar maslinele le-am spalat in apa calda si le-am lasat intregi.


Caliti ceapa si gogosarii separat,in cate 100 ml de ulei,  astfel timpul de preparare a tocanei se micsoreaza.

Apoi amestecati  toate legumele intr-o oala de tuci , de preferat , adaugati si restul de ulei.

Lasati la fiert pana se inmoaie si doveacul. . Adaugati  sucul de rosii si maslinele,condimentele.
Fierbeti pana iese uleiul la suprafata, puneti in borcane si sterilizati la cuptor cam 2o min.

Stingeti focul si lasati in cuptor sa se raceasca pana a doua zi, can depozitati in camara cu bunatati pentru iarna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...