.

luni, 7 ianuarie 2013

Tiramisu cu capsuni si limoncelo

Helooo!!! Azi facem iarasi tiramisu, dar de data asta ,cu limoncelo si capsuni. Va recomand sa faceti acest tiramisu , in sezonul capsunilor, ca sa simtiti pe deplin aroma capsunilor proaspete, in plus este un desert ff, racoros!
Daca o sa va placa, puneti capsuni in congelator, si faceti-o  cand vreti!

Ne trebuie:
400 gr  piscoturi sampanie
500 gr. mascarpone( 85 la suta grasime)
4  galbenusuri  proaspete..citeste toata reteta

 80 gr zahar
 100ml  limoncelo
0.5 kg capsuni cu 50 gr zahar
500 ml frisca hulala (sau 4 albusuri batute spuma tare)



Capsunile se taie cuburi mari, si se presara cu zahar si   limoncelo ( eu am pus capsuni de la congelator, dar nu am putut sa le tai cuburi, asa ca le-am facut o pasta, dupa ce am luat siropul)

 Se amesteca galbenusurile cu  zaharul pana se formeaza o crema si se topeste zaharul.
Apoi se pun la bain marie  pana se ingroasa.

 Raciti crema, adaugati mascarpone.

Apoi adaugati bucatelele de  capsuni , fara siropul ramas.
Apoi am folosit albusurile batute spuma, ptr. ca ouale erau super proaspete , si le-am adaugat la crema.

Pregatiti tava si incepem sa insiropam piscoturile in siropul de la capsuni amestecat cu limoncelo\( daca vi se pare prea alcoolizat, adaugati  si putin lapte dulce.)

Punem un rand piscoturi , un rand crema, etc, terminam cu un rand  crema la care , facem o glazura de ciocolata sau turnam un gelee rosu de la dr oetker( puneti la muiat in zeama de capsuni)



De data asta am pus si cateva pahare cu tiramisu: piscoturi rupte , crema, capsuni, ciocolata....., imaginatia zboara...!!parca ar merge si un pic de inghetata......
POFTA BUNA!!
 PS nu uitati sa dati la rece pana a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...